ژورنال اصلی Monografie Naukowe, Tom II

download pdf Informacja Wojska Polskiego : 1943-1957, دانلود Informacja Wojska Polskiego : 1943-1957,Zbigniew Palski, کتاب های Zbigniew Palski,Warszawa : Agencja Wydawnicza "CB, 2016., لیست کتاب های Warszawa : Agencja Wydawnicza "CB, 2016.,WorldCat, کتاب های WorldCat

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (531)

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (531)

چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (531)

عبارات مهم : تصویر

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

مثل هر لحظه با گزیده ای از فعالیت صورت ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … در روزهای گذشته در خدمتتان هستیم. ممنون از اینکه امروز هم همراه ما هستید.

شروع میکنیم با نگار زن جواهریان در یکی از چند اکران شخصی فیلم “نگار” همسرش در این چند روز. در این تصویر هم دارد به افق های روشن پیش روی خود در سینمای هنری کشور عزیزمان ایران فکر میکند و ما به عنوان نمونه نمیدانیم که با دیدن دوربین ژست گرفته است.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (531)

وقتی دقایقی قبل روی سقف منزل یک سوسک دیده ای و حالا بعد از آوردنِ دمپایی، دیگر اثری از آن نیست! لحظه ای عجیب و مهیب است این لحظه، کسانی که تجربه کره اند میدانند که چه میگویم.

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

سحر جوزانی به دو تصویر در یک پست رضایت داده و این خود پیشرفت بزرگی محسوب میشود، نسبت به روزهایی که 12 تصویر را در یک پشت می چپاند.

برندی که جهت افتتاحیه اش از حسن اسدی، شهره لرستانی و خشایار راد دعوت کند، از همین حالا باید به فکر کارها بعد از ورشکستگی فکر کند.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (531)

حرفی نمی ماند. توصیه بینظیر بهنام صفوی به همه ما. به تک تکمان. بله، مخصوصاً به شما دوست عزیز!

پیمان معادی در بین مردم در حال تماشای یک فیلم در تماشاخانه ی منزل سینما.

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

خاطره بازی با آخرین خاطره سازیِ استاد علی حاتمی در سینما که اجل اجازه نداد به آخر برسد. در کنار استاد عزت الله انتظامی، در پشت صحنه فیلم “تختی”.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (531)

سلفی ساحلی مجید اخشابی در کنار خواهرش. به یاد ترانه ماندگار و تکرار نشدنی استاد اخشابی که در بخشی از آن میگفت: داغ عاشقی شقایقه، زن و عطر و نماز حقایقه، روی دریای خون یه قایقه، بن بست راز.
خود سوررئالیسم در ترانه بود این شعر. یادش بخیر.

سلفی موزیِ دانیال حکیمی و همسر جان.

در روزهایی که خود آزاده نامداری پستی نگذاشته تلاشمان بر این است از پست هایی که لایک کرده برایتان گزینش کنیم تا جای خالی ارزش حس نشود.

به لطف صورت ها هر روز با یک عبارت و مفهوم جدیدی آشنا میشویم. امروز نوبت “آمفی کافه” است که مجید مظفری در کنار دریاچه چیتگر یک عدد از آن ها افتتاح کرده و کلی ستاره هم در افتتاحیه آن حاضر بودند. از مهران مدیری و شیوا خنیاگر بگیر تا نسیم ادبی و فرشته کریمی.

کوروش تهامی، نیوشا ضیغمی، لیلا اوتادی و شیلا خداداد در همین افتتاحیه. کوروش که کنار بگذاریم به تنهایی 70 درصد از سینمای سوپرمارکت در تصویر حضور دارند.

ده درصدِ دیگر این سینما.

در آن هیری ویری یک تولد هم جهت نیکی مظفری گرفتند تا دل فرزند شاد شود.

رضا داودنژاد در حال گشت و گذار در روسیه است و از کلاهش میتوان حدس زد سمت تاتارستان و غازان اقامت دارد. (الآن یک عده غازانی اصیل می آیند و در کامنت ها مینویسند که غازان در تارتارستان نیست و مربوط به داغستان هست، لطفا مطالعه ات را اوج ببر بعد ادعا کن!)

سید محمد موسیوی بعد از افتخار آفرینی در مسابقه های جهانی همراه با تیم ملی والیبال و دریافت مدال برنز، بشقاب به دست در انتظار باز شدن درب سلف سرویس ورزشگاه است.

جشن تولد سی و دو سالگی معروفترین لوسِ ایران، به همراه یکی از عزیزان. تبریک به علی عزیز و با جنبه.

همان بهتر مجتبی جان! وگرنه به جای تیم فوتبال تیم دعوا راهی مسابقه های میکردیم!

گوهر خیراندیش و همراه همیشگی اش، یعنی آزاده اسماعیل خانی دختر بزرگش.

خلاصه پست: من قشنگ هستم.

جناب پرستویی هم که با لایک خود این عنوان را قبول کرده اند.

سلفی خانوادگی عماد طالبزاده در سواحل آخرین سرزمین باقیمانده از جغرافیای آزادی.

بهروز شعیبی و مهران رجبی در نمایی از سریال “گیله وا” به کارگردانی اردلان عاشوریِ جوان که این روز ها در مرحله فیلمبرداری است.

عه! واقعاً؟! کی پخش شد و تمام شد که ما نفهمیدیم؟! ای بابا، یک سوژه خوب جهت گیر دادن را از دست دادیم.

سلفی پایتختی ها در یک رستوران. بهرام افشاری، علیرضا خمسه، احمد مهرانفر، هومن حاجی عبداللهی و دوست عزیزشان. کمی دقت و تیزبینی کافیست که پی ببریم عزیزان در خارج از وطن به سر میبرند.

رامین راستاد از تصویر کودکی اش عجب نتیجه گیری و برداشت عمیقی کرده هست. رامین جان شما آیا فلسفه را ادامه ندادی و جذب سینما شدی؟! حیف نبود؟

شهرزاد کمالزاده و نسرین مقانلو به همراه رفیقشان در کنار هواپیمای عراقی پیش از بازگشت به وطن. از دیروز هم که این پست را گذاشته اند، خبری ازشان نیست، معلوم است که دارند استراحتِ بعد از پرواز میکنند و احتمالاً تا ساعاتی دیگر استوری هایشان شروع میشود.

سام درخشانی در سائوپائولوی برزیل مشغول یک پروژه سینمایی هست. سام جان خودت را میخواهیم چکار؟ از قشنگی های بصری این کشور قشنگ و استوایی پست بگذار!

امیدواریم استاد رائفی پور این تیشرت علی صادقی را نبیند. جهت سلامتی اش اصلا خوب نیست.

احمد جان گاگا لی لیِ فرزند را تف کن تا کار به خشونت نکشیده.

ژیلا صادقی و همسرجان در مراسم خوش حالی تولد استودیویی این مجری خوب و کاردرست. آرزوی سلامتی و موفقیت داریم جهت زن صادقی.

مازیار فلاحی و دختر نازش باران خانم، در حاشیه کنسرت شب گذشته وی.

سلفی عزیزان در حال شب کاری جهت فیلم سینمایی “بالن”. با حضور حسین مهری، علیرضا مهران، رضا یزدانی، کوروش تهامی، اندیشه فولادوند و الهه حصاری.

رزیتا زن غفاری در گریم سریال جدیدش که بعد از سال ها او را با تلویزیون آشتی داده است.

حمیرا ریاضی و پوراندخت مهیمن در حال خوشگذرانی در تبریزِ زیبا.

میترا حجار و هلیا امامی در پشت صحنه کار تازه بهرام بهرامیان به نام “از یاد ها رفته” که با توجه به ظواهر یک سریال تاریخی هست. آخرین کار آقای بهرامیان اگر اشتباه نکنم سریال “جاده قدیم” بود که خیلی هم طرفدار پیدا کرده بود. سریالی که فضای آن با کار جدیدش کاملا متفاوت بود.

با درگیریِ فاجعه وارِ خاطره با تیشرتش هیچ کاری نداریم، فقط و فقط میخواهیم شعری که سروده را بخوانید!

واکنش جواد خیابانی بعد از خواندن شعر خاطره.

لیلا زن اوتادی در مسیر رفتن سر فیلمبرداری کار جدیدش که سری دوم فیلم سینمایی “پیشونی سفید” به کارگردانی سیدجواد هاشمی است.

میخواستیم پرسش روز بذاریم، بعد دیدیم خیلی تابلو است که الهام پاوه نژاد هست، لذا از تصمیم خود منصرف شدیم.

با این تصویر از نیوشا ضیغمی و شیلا خداداد در حاشیه افتتاحیه آمفی کافه ی مجید مظفری، مطلب امروز را هم به آخر میرسانیم. به امید لحظاتی خوش جهت همه شما عزیزان، تا مطلب بعدی خداوند یار و نگهدارتان.

اخبار فرهنگی – برترین ها – امیررضا شاهین نیا

واژه های کلیدی: تصویر | خاطره | سریال | سینما | همراه | سریالی | سینمای | سینمایی | اینستاگرام | رامین راستاد

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (531)

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (531)


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار