ژورنال اصلی Monografie Naukowe, Tom II

download pdf Informacja Wojska Polskiego : 1943-1957, دانلود Informacja Wojska Polskiego : 1943-1957,Zbigniew Palski, کتاب های Zbigniew Palski,Warszawa : Agencja Wydawnicza "CB, 2016., لیست کتاب های Warszawa : Agencja Wydawnicza "CB, 2016.,WorldCat, کتاب های WorldCat

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی با یک تلفن اخراج شدم / فاطمه هاشمی رفسنجانی

«از فرد تماس‌گیرنده پرسیدم منظور شما چیست و ایشان صراحتا پاسخ داد یعنی دیگر جهت آموزش به دانشگاه مراجعه نفرمایید. در پاسخ به ایشان گفتم که منظورتان این است اخرا

با یک تلفن اخراج شدم / فاطمه هاشمی رفسنجانی

فاطمه هاشمی رفسنجانی: با یک تلفن اخراج شدم

عبارات مهم : سیاسی

«از فرد تماس گیرنده پرسیدم منظور شما چیست و ایشان صراحتا پاسخ داد یعنی دیگر جهت آموزش به دانشگاه مراجعه نفرمایید. در پاسخ به ایشان گفتم که منظورتان این است اخراج شده است ام؟ که این فرد به جای پاسخ به پرسش من خندید!»

به گزارش اعتماد؛ «پس از درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، بنیانگذار دانشگاه آزاد اسلامی، سکان هدایت این دانشگاه به علی اکبر ولایتی سپرده شد؛ صورت ای که بعد از روی کار آمدن بلافاصله تصمیم به بازبینی در سیاست های دانشگاه آزاد گرفت و در جهت اجرای همان سیاست ها، بسیاری از استادان اصلاح طلب و اعتدالی از تدریس در این مجموعه آموزشی کنار گذاشته شدند.

دایره اصلاح دانشگاه آزاد به سبک ولایتی، محدود به اساتید نبود بلکه نقطه شروع این ماجرا از مجموعه رسانه ای دانشگاه آزاد شروع شد و در چند مرحله تمامی این رسانه ها از خبرنگاران حامی تفکر اصلاح طلبی پاک سازی شد تا شرایط جهت فعالیت نزدیکان فکری به ولایتی مهیا شود. رویه ای که ولایتی در پیش گرفته هست، باعث انتقاد بسیاری از فعالین سیاسی اصلاح طلب، اساتید دانشگاه و همچنین دانشجویان و کارمندان دانشگاه آزاد شده؛ تا جایی که واحد های متفاوت این مجموعه آموزشی با نوشتن بیانیه های متفاوت به تصمیمات ولایتی اعتراض کرده اند.

با یک تلفن اخراج شدم / فاطمه هاشمی رفسنجانی

جدیدترین و شاید عجیب ترین تصمیم ولایتی اخراج دختران آیت الله هاشمی رفسنجانی از دانشگاه آزاد هست؛ اقدامی که شاید بتوان از آن به عنوان تیر خلاص ولایتی بر بازماندگان آیت الله هاشمی در دانشگاه آزاد یاد کرد. فائزه هاشمی روز گذشته در گفت وگو با روزنامه آرزوی بزرگ خبر از اخراج خود و خواهرش از دانشگاه آزاد داد.

فائزه هاشمی گفت: «مسئول واحدی که در آن تدریس می کنم اعلام کرد که به او گفته اند دیگر نیازی به حضور بنده در دانشگاه آزاد نیست که این عنوان را نپذیرفتم؛ آیا که باید حکم اخراج رسما ابلاغ شود و به صورت شفاهی قابل پذیرش نیست و وجاهت قانونی ندارد. همین عنوان را به خواهرم یعنی فاطمه هم گفته اند.»

«از فرد تماس‌گیرنده پرسیدم منظور شما چیست و ایشان صراحتا پاسخ داد یعنی دیگر جهت آموزش به دانشگاه مراجعه نفرمایید. در پاسخ به ایشان گفتم که منظورتان این است اخرا

این عنوان موجب شد تا جزییات زیاد راجع به این اخراج را از فاطمه هاشمی جویا شویم. فاطمه هاشمی به «اعتماد» گفت: «چهارشنبه هفته گذشته حوالی ساعت ۱:۳۰ ظهر فردی از دانشگاه با من تماس گرفت و خود را کارمند معاونت آموزشی دانشگاه معرفی کرد. این فرد به من گفت دسترسی شما از روی سایت برداشته شده است و دیگر حق ورود به دانشگاه را ندارید.»

وی افزود: «پس از این بیانات از فرد تماس گیرنده پرسیدم منظور شما چیست و ایشان صراحتا پاسخ داد یعنی دیگر جهت آموزش به دانشگاه مراجعه نفرمایید. در پاسخ به ایشان گفتم که منظورتان این است اخراج شده است ام؟ که این فرد به جای پاسخ به پرسش من خندید!»

فاطمه هاشمی در ادامه راجع به علت این اخراج گفت: «وقتی علت این اخراج را جویا شدم به من گفتند که این عنوان از اوج ابلاغ شده است و از مسئول آموزش خواسته اند تا اسم من را از روی سایت دانشگاه از بین بردن کنند.»

با یک تلفن اخراج شدم / فاطمه هاشمی رفسنجانی

وی راجع به این که آیا حکم اخراج به صورت کتبی ابلاغ شده است است یا خیر، گفت: «من از فرد تماس گیرنده درخواست کردم تا حکم اخراج را به صورت کتبی به من ابلاغ کنند ولی تا این لحظه حکمی به من ابلاغ نشده و عنوان به صورت تلفنی به من اطلاع داده شده است است.»

هاشمی در ادامه به دلایل احتمالی اخراجش از دانشگاه آزاد اشاره کرد و افزود: «احتمال می دهم به دو علت عذر من را از دانشگاه خواسته باشند. نخست شیوه تدریس من در درس انقلاب هست. به هر حال من مانند سایر اساتید نمی توانم به واقعیات انقلاب اشاره نکنم و ظاهرا این عنوان خوشایند مدیریت تازه دانشگاه آزاد نیست. من اعتقاد دارم دانشجو باید واقعیات را بداند. این اتفاق مسبوق به سابقه بوده؛ تا جایی که دو ماه پیش یکی از اساتید به من گفت که از آموزش خواسته شده است تا دیگر درس انقلاب به وسیله شما ارائه نشود لیکن مسائلی در کلاس ها عنوان می کنید که جهت دانشجویان بافایده نیست.»

«از فرد تماس‌گیرنده پرسیدم منظور شما چیست و ایشان صراحتا پاسخ داد یعنی دیگر جهت آموزش به دانشگاه مراجعه نفرمایید. در پاسخ به ایشان گفتم که منظورتان این است اخرا

وی افزود: «دومین علت احتمالی می تواند حمایت من از اعتراض هفته گذشته دانشجویان نسبت به شرایط تازه دانشگاه آزاد و اخراج بعضی اساتید باشد. هفته گذشته من در حمایت از اعتراضات دانشجویان نامه ای خطاب به آقای ولایتی نوشتم.»

هاشمی ادامه داد: «به نظر می رسد آقای ولایتی از آن نامه سرگشاده بسیار عصبی شده است و تصمیم به از بین بردن دختران آیت الله هاشمی رفسنجانی از دانشگاه آزاد گرفته هست، لیکن ایشان پیش تر نیز از این دست برخوردها داشته و زمانی که عصبی می شوند تصمیمات احساسی اتخاذ می کنند.»

با یک تلفن اخراج شدم / فاطمه هاشمی رفسنجانی

استاد اخراجی دانشگاه آزاد خبر از نگارش نامه ای تازه خطاب به رییس گروه علوم سیاسی دانشگاه آزاد واحد پایتخت کشور عزیزمان ایران جنوب داد و افزود: «در این نامه که یک رونوشت آن خطاب به رییس دانشکده پایتخت کشور عزیزمان ایران جنوب هست، درخواست کرده ام حکم اخراج به همراه توضیحات راجع به چرایی این حکم باید به صورت کتبی به من ابلاغ شود.»

فاطمه هاشمی راجع به دلایل اصرار بر ابلاغ حکم کتبی گفت: «فرم ساعت بندی کلاس ها پیش از شروع ترم تازه در اختیار من قرار داده شد و من طبق برنامه، فرم را پرکردم. دو جلسه از کلاس های ترم تازه نیز با حضور دانشجویان تشکیل شده است و دلیلی بر اخراج در میان ترم وجود ندارد. اگر حکم به من ابلاغ نشود و من به واسطه یک تماس تلفنی از حضور در دانشگاه منصرف شوم، ممکن است بعدها عنوان کنند که من خودخواسته از حضور در کلاس ها امتناع کرده ام و این عنوان تبدیل به بهانه ای جهت اخراج من از دانشگاه شود. به همین علت من اصرار بر ابلاغ حکم کتبی دارم.»

هاشمی در پاسخ به سوالی مبنی بر آن که آیا پیش از این اخراج تذکری داده شده است است یا خیر، گفت: «تذکری به من داده نشده است ولی چند ماه گذشته هنگامی که قرار بود رییس تازه گروه علوم سیاسی گزینش شود، اسم من به همراه دو استاد دیگر از رشته حقوق از میان کاندیداها با فشار از اوج از بین بردن شد.»

وی تصریح کرد: «پیش از انتخابات تازه من رییس گروه علوم سیاسی بودم. از آنجا که گزینش رییس گروه انتخابی و از میان اساتید هست، مجددا جهت ریاست گروه علوم سیاسی اعلام آمادگی کردم که با فشار از اوج بر رییس واحد اسم من در رشته علوم سیاسی و دو استاد دیگر در رشته حقوق از میان کاندیداها از بین بردن شد. توصیه جالب توجه آن است که جایگزین من پیش از انتخابات معلوم بود.»

هاشمی به عدم ابلاغ حکم کتبی راجع به از بین بردن نامش از میان اساتید کاندیدا جهت ریاست گروه علوم سیاسی خبرداد و افزود: «در آن ماجرا هم موضوعی به صورت کتبی به من ابلاغ نشد بلکه آقای دکتر مرتضوی رییس دانشگاه اعلام کردند که اسم من با فشار از اوج از بین بردن شده است است.»

هاشمی در آخر به چشم انداز تاریک دانشگاه آزاد در آینده با توجه به سبک مدیریت فعلی این مجموعه آموزشی اشاره کرد و گفت: «من اعتقادی به نابودی دانشگاه با توجه به مدیریت فعلی دانشگاه آزاد ندارم ولی واقعیت آن است که آینده خوبی در انتظار دانشگاه آزاد نیست. زمانی که از اساتید در رشته ای مانند علوم سیاسی خواسته می شود اطراف بسیاری از مباحث صحبت نکنند، چه انتظاری از این دانشگاه می توان داشت؟ با مدیریت آقای ولایتی دانشگاه آزاد چشم انداز روشنی ندارد. کافی است سری به یکی از واحد های دانشگاه آزاد زده و از نزدیک ببینید که از دانشجو تا استاد و کارمند از مدیریت فعلی به شدت ناراضی هستند. این نارضایتی به حدی است که موج بازخرید کارمندان در دانشگاه آزاد به راه افتاده است.»

واژه های کلیدی: سیاسی | دانشگاه | روز گذشته | فائزه هاشمی | هاشمی رفسنجانی | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار