ژورنال اصلی Monografie Naukowe, Tom II

download pdf Informacja Wojska Polskiego : 1943-1957, دانلود Informacja Wojska Polskiego : 1943-1957,Zbigniew Palski, کتاب های Zbigniew Palski,Warszawa : Agencja Wydawnicza "CB, 2016., لیست کتاب های Warszawa : Agencja Wydawnicza "CB, 2016.,WorldCat, کتاب های WorldCat

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

بحران دو قطبی در تیم ملی

به خودتان بیایید لطفا! پرسپولیس یک تیم پرهوادار از کشور ماست و تیم‌ ملی هم نماد یکسان ۸۰ میلیون ایرانی محسوب می‌شود. آسیب دیدن هیچ‌کدام از این دو به سود د..

ادامه مطلب

کاپ سوپرجام به پرسپولیسی‌ها اهدا شد!

به گزارش مهر، شرکت لیگ فوتبال کشور عزیزمان ایران با فراخواندن مدیرعامل و کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس جام قهرمانی سوپرجام فوتبال کشور را به سیدجلال حسینی ا..

ادامه مطلب

آدام را تحقیر کردند ولی لیاقتش را نشان داد/ جهت دربی بازیکنی مصدوم یا خسته نخواهد بود ، برانکو

به گزارش فارس، برانکو بعد از پیروزی یک بر صفر برابر سپیدرود در نشست خبری گفت: خیلی از این برد راضی هستیم. خیلی اذیت شدیم ولی حمله کردیم چون دنبال پ..

ادامه مطلب

برتری تیم بسکتبال نوجوانان کشور عزیزمان ایران برابر اردن

تیم بسکتبال نوجوانان کشور عزیزمان ایران با برتری برابر اردن، صدر جدول رده بندی مسابقه های قهرمانی غرب آسیا را از آن خود کرد. برتری تیم بسکتبال نو..

ادامه مطلب

ژاپن به خاطر اخطار کمتر افزایش کرد ، لهستان با امتیاز جام را ترک کرد

تیم ملی فوتبال لهستان موفق به پیروزی برابر ژاپن شد ولی باعث افزایش این تیم به دور بعدی مسابقه های جام جهانی روسیه نشد. لهستان با امتیاز جام را ت..

ادامه مطلب

از بین بردن نخستین نماینده کشور عزیزمان ایران در لیگ قهرمانان ، تداوم

به گزارش ایلنا، در آخرین بازی هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان کلوب های آسیا در منطقه غرب، تیم های الاهلی عربستان و تراکتورسازی تبریز در ورزشگ..

ادامه مطلب

طرفداران تیم استقلال یک روز تاریخی رقم زدند / افتخاری

مدیرعامل کلوب استقلال راجع به دیدار این تیم برابر العین امارات گفت: توصیه مهم و کلیدی بازی شکوه و عظمت حضور طرفداران تیم استقلال در ورزشگاه بود که اتفاقی ..

ادامه مطلب

جنگ جهت نیمکت تیم‌ملی! , شفر و برانکو

به گزارش خبرآنلاین؛ با توجه به شایعاتی که از فدراسیون فوتبال به گوش می رسد، کار کشور عزیزمان ایران و کی روش بعد از جام جهانی روسیه تمام می شود. با رفتن ..

ادامه مطلب

سرگذشت شماره هفت‌های بزرگ رئال مادرید در ۳۳ سالگی

بازیکنان بزرگ رئال مادرید که شماره “هفت” را بر تن می‌کردند هر یک در ۳۳ سالگی شرایط متفاوتی قرار داشتند.  سرگذشت شماره هف..

ادامه مطلب

هموطن مسی به رقیب استقلال پیوست

به گزارش خبرآنلاین؛ کلوب الهلال عربستان رسما اعلام کرد که ایزکیل سیروتی، مهاجم آرژانتینی 26 ساله کلوب سن لورنزو قرارداد یک و نیم ساله امضا کرده است. هم..

ادامه مطلب

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار