ژورنال اصلی Monografie Naukowe, Tom II

download pdf Informacja Wojska Polskiego : 1943-1957, دانلود Informacja Wojska Polskiego : 1943-1957,Zbigniew Palski, کتاب های Zbigniew Palski,Warszawa : Agencja Wydawnicza "CB, 2016., لیست کتاب های Warszawa : Agencja Wydawnicza "CB, 2016.,WorldCat, کتاب های WorldCat

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اجتماعی ثبت 68 هزار ازدواج در برابر 30 هزار طلاق ، اعتبار کارت‌های ملی 89 و قبل از آن امسال تمام می‌شود

مدیرکل اداره ثبت احوال استان پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: یک واحد سیار مستقر به منظور عضویت کارت ملی هوشمند جهت معلولان و جانبازان فراهم شده است است که در صور

ثبت 68 هزار ازدواج در برابر 30 هزار طلاق ، اعتبار کارت‌های ملی 89 و قبل از آن امسال تمام می‌شود

اعتبار کارت های ملی 89 و قبل از آن امسال تمام می شود/ ثبت 68 هزار ازدواج در برابر 30 هزار طلاق

عبارات مهم : ایران

مدیرکل اداره ثبت احوال استان پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: یک واحد سیار مستقر به منظور عضویت کارت ملی هوشمند جهت معلولان و جانبازان فراهم شده است است که در صورت تماس آنها مسئولان جهت عضویت آنها در منزل اعزام خواهند شد.

به گزارش ایسنا، عبدالله مقصودی فر در جلسه شورای راهبردی جمعیت استان پایتخت کشور عزیزمان ایران که صبحگاه امروز با حضور استاندار پایتخت کشور عزیزمان ایران در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: انتشار به موقع، صحیح و درست اطلاعات آماری مستلزم ثبت به موقع وقایع چهارگانه به وسیله شرکت ثبت احوال هست. ثبت به موقع وقایع حیاتی به خاص در مهلت قانونی نقش موثری در برنامه ریزی های کشور دارد لیکن که آمار اطلاعات یعنی برنامه ریزی و داده های آماری بنیادی ترین اصل جهت برنامه ریزی است.

وی بااشاره به اهم فعالیت های ثبت احوال استان پایتخت کشور عزیزمان ایران در ثبت به موقع وقایع حیاتی، گفت: ثبت ولادت، صدور به روز شناسنامه در مناطق ثبت احوال شهر تهران، ادارات شهر ری، شمیران و سایر شهرستان های تابعه علیرغم عدم تناسب امکانات و نیروی انسانی خصوصا در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با حجم بالای مراجعان، استقرار مامور در بیمارستان میلاد و صدور شناسنامه در بیمارستان، استقرار ثبت احوال بهشت زهرا در آرامستان بهشت زهرا و ثبت فوت آنی برابر اطلاعات سامانه بهشت زهرا، ایجاد ارتباط برخط بین شرکت ثبت اسناد و املاک کشور و شرکت ثبت احوال جهت ثبت الکترونیکی وقایع ازدواج و طلاق به شکل مستقیم از دفتر رسمی ازدواج و طلاق در پایگاه اطلاعات جمعیتی کشور که از تابستان سال گذشته صورت می گیرد، از جمله فعالیت های ثبت احوال استان پایتخت کشور عزیزمان ایران است.

ثبت 68 هزار ازدواج در برابر 30 هزار طلاق ، اعتبار کارت‌های ملی 89 و قبل از آن امسال تمام می‌شود

وی در ادامه همچنین به ارائه و مقایسه آمارهای چهار واقعه حیاتی طلاق، ازدواج، فوت، تولد در سال های 95 و 96 پرداخت و گفت: در 10 ماهه سال 96 در استان پایتخت کشور عزیزمان ایران حدود 170 هزار واقعه ولادت، حدود 47 هزار واقعه وفات، حدود 68 هزار واقعه ازدواج و حدود 30 هزار طلاق اتفاق افتاده است.

مقصودی فر همچنین در ادامه به هرم سنی جمعیت اشاره کرد و گفت: هرم سنی جمعیت بیانگر مطالب گوناگونی است و کسانی که در وسط این هرم در بازه سنی 25 تا 44 سال هستند وظایف عمده ای از جمله تامین معیشت خانواده را بر عهده دارند. یعنی این افراد باید جهت جمعیت بالای 75 سال و کمتر از 15 سال تلاش کنند که در استان پایتخت کشور عزیزمان ایران هرم سنی از روند مطلوبی برخوردار بوده و نشانه جوان بودن جمعیت است.

مدیرکل اداره ثبت احوال استان پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: یک واحد سیار مستقر به منظور عضویت کارت ملی هوشمند جهت معلولان و جانبازان فراهم شده است است که در صور

وی در ادامه به صدور کارت ملی هوشمند نیز اشاره کرد و گفت: در استان پایتخت کشور عزیزمان ایران حدود 52 درصد از جمعیت واجد شرایط و بالای 15 سال تحت پوشش کارت ملی هوشمند هستند یعنی جهت حدود پنج میلیون و 500 هزار نفر در استان پایتخت کشور عزیزمان ایران کارت ملی هوشمند صادر شده است هست. خوشبختانه در کشور نیز در این حوزه به اوضاع مطلوبی رسیده ایم و در کل کشور نیز حدود 35 میلیون کارت هوشمند صادر شده است هست. همچنین 147 دفتر پیشخوان، 67 واحد پستی، 22 واحد سیار تا به امروز به منظور عضویت کارت ملی هوشمند فعالیت کرده اند و یک واحد سیار مستقر جهت معلولان و جانبازان فراهم شده است است که در صورت تماس آنها مسئولان جهت عضویت آنها در منزل اعزام خواهند شد.

مدیرکل اداره ثبت احوال استان پایتخت کشور عزیزمان ایران ادامه داد: کسانی که کارت های ملی را سال 89 و قبل از آن گرفته اند امسال اعتبار کارت هایشان ساقط می شود و باید جهت دریافت کارت ملی هوشمند تا آخر سال مراجعه کنند. لیکن اعتبار کارت ها هفت سال هست. بنابراین کارت هایشان دیگر اعتباری ندارد.

مقصودی فر در آخر صحبت هایش با بیان اینکه کسانی که پیش عضویت کارت ملی هوشمند را انجام داده اند دلواپس ادامه روند کار نباشند، گفت: جهت صدور کارت هوشمند جهت ایرانیان خارج از کشور نیز شرکت ثبت احوال با وزارت امور خارجه در حال برقراری تفاهم هایی است.

ثبت 68 هزار ازدواج در برابر 30 هزار طلاق ، اعتبار کارت‌های ملی 89 و قبل از آن امسال تمام می‌شود

در ادامه این جلسه محمدحسین مقیمی استاندار پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه ثبت وقایع در همه برنامه ریزی ها به ما کمک خواهد کرد و بر اساس آن دستگاه های اجرایی نیز می توانند جهت آینده برنامه ریزی کنند اظهار کرد: ثبت تولد امکان برنامه ریزی جهت آینده را به دستگاه های متفاوت از جمله آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و … خواهد داد.

وی ادامه داد: شاید یکی از گرفتاری هایی که داریم این است که نصف فضاهای دانشگاه های ما خصوصا خبر نور و آزاد خالی است و علت آن هم این است که در مقطعی که جوان زیاد بود برنامه ریزی کردیم. بنابراین اگر آمارها به درستی تهیه شود برنامه ریزی نیز بهتر خواهد بود.

مدیرکل اداره ثبت احوال استان پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: یک واحد سیار مستقر به منظور عضویت کارت ملی هوشمند جهت معلولان و جانبازان فراهم شده است است که در صور

واژه های کلیدی: ایران | جمعیت | هوشمند | ازدواج | ایرانی | ایرانیان | برنامه ریزی | اخبار اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار