ژورنال اصلی Monografie Naukowe, Tom II

download pdf Informacja Wojska Polskiego : 1943-1957, دانلود Informacja Wojska Polskiego : 1943-1957,Zbigniew Palski, کتاب های Zbigniew Palski,Warszawa : Agencja Wydawnicza "CB, 2016., لیست کتاب های Warszawa : Agencja Wydawnicza "CB, 2016.,WorldCat, کتاب های WorldCat

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات سرگذشت شماره هفت‌های بزرگ رئال مادرید در ۳۳ سالگی

بازیکنان بزرگ رئال مادرید که شماره “هفت” را بر تن می‌کردند هر یک در ۳۳ سالگی شرایط متفاوتی قرار داشتند. 

سرگذشت شماره هفت‌های بزرگ رئال مادرید در ۳۳ سالگی

سرگذشت شماره هفت های بزرگ رئال مادرید در ۳۳ سالگی

عبارات مهم : اروپا

بازیکنان بزرگ رئال مادرید که شماره “هفت” را بر تن می کردند هر یک در ۳۳ سالگی شرایط متفاوتی قرار داشتند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، کریستیانو رونالدو امروز (دوشنبه) ۳۳ ساله می شود و قراردادش در ۳۶ سالگی به آخر می رسد. مهاجم پرتغالی بعد از هفت فصل حضور در رئال مادرید به برترین گلزن تاریخ کلوب تبدیل شد. اکنون او تنها ۹ بازی با رسیدن به ۹۰۰ بازی حرفه ای فاصله دارد. خیلی از شماره “هفت “های بزرگ مادرید در این سن در مادرید حضور نداشتند و تنها آمانسیو تا ۳۶ سالگی در این تیم ماند. اگر ضرب دیدگی ها اجازه دهند و مواظبت جسمانی انجام شود می توان جزو فوتبالیست هایی شد که در ۴۰ سالگی از فوتبال خداحافظی می کنند.

رائول گونسالس

سرگذشت شماره هفت‌های بزرگ رئال مادرید در ۳۳ سالگی

مهاجم اسپانیایی زمانی که ۳۳ ساله شد مادرید را به مقصد شالکه ترک کرد و دو فصل جهت تیم آلمانی بازی کرد. گونسالس فصل ۱۰ – ۲۰۰۹ را با حضور در ترکیب مهم تیم مانوئل پیگرینی شروع کرد ولی در آخر نیمکت نشین شد. رائول در وقت ژوزه مورینیو، ترجیح داد مادرید را ترک کند. در آن دوران بازیکنانی همچون کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، کاکا و … در این تیم حضور داشتند. آخرین گل گونسالس در ورزشگاه روماردا جایی که نخستین گلش را در ۲۹ اکتبر ۱۹۹۴ به ثمر رساند، اتفاق افتاد.

او در آن بازی آخرین بار به عنوان بازیکن مادرید به میدان رفت و توانست در هفتصد و چهل و یکمین بازی اش سیصد و بیست و سومین گلش را به ثمر برساند. زمانی که گونسالس آسیب دیده بود، کلوب خداحافظی شماره “هفت” خود را اعلام کرد. خداحافظی سردی بود. در ۲۶ ژوئن ۲۰۱۰ مراسمی به این منظور برگزار کردند که تنها ۳۵۰۰ در سانتیاگو برنابئو حضور داشتند چون کلوب به موقع اطلاع رسانی نکرده بود. کلوب ابتدا قصد داشت این مراسم پشت درهای بسته انجام شود ولی اطلاع رسانی آس باعث شد کلوب مجبور شود درهای برنابئو را باز کند.

بازیکنان بزرگ رئال مادرید که شماره “هفت” را بر تن می‌کردند هر یک در ۳۳ سالگی شرایط متفاوتی قرار داشتند. 

رائول در حالی مادرید را ترک کرد که توانست شش قهرمانی در لالیگا (۲۰۰۸ و ۲۰۰۷، ۲۰۰۲، ۲۰۰۱، ۱۹۹۷، ۱۹۹۵) سه جام اروپا (۲۰۰۲ و ۲۰۰۰، ۱۹۹۸)، دو جام بین قاره ای (۲۰۰۲ و ۱۹۹۸)، یک سوپر جام اروپا (۲۰۰۲) و چهار سوپر جام اسپانیا (۲۰۰۸ و ۲۰۰۳، ۲۰۰۱ ، ۱۹۹۷) را به دست آورد. گونسالس بعد از حضور دو ساله اش در بوندسلیگا به السد قطر پیوست و دو سال نیز در آن جا ماند. سپس در ۳۸ سالگی با پیراهن نیویورک کاسموس از فوتبال خداحافظی کرد.

امیلیو بوتراگنیو

یک سال پیش از تولد رونالدو یعنی پنجم فوریه ۱۹۸۴ بوتراگنیو در فوتبال اسپانیا در رامون کارنسا ظاهر شد. او با به ثمر رساندن دو گل نشان داد که یک ستاره به مادرید آمده هست. جالب این جا است بوتراگنیو با پیراهن شماره “۱۴” نخستین بازی اش را انجام داد چون الگوی کودکی اش یوهان کرویف بود. بوتراگنیو در ۱۲ سال حضورش در مادرید به یک اسطوره تبدیل شد و توانست در فصل ۹۱ – ۱۹۹۰ جایزه پیچیچی را به دست آورد.

او شش قهرمانی در لالیگا، دو قهرمانی در اروپا، دو کوپا دل ری و چهار سوپر جام اسپانیا را تجربه کرد. مهاجم اسپانیایی در ۴۶۳ بازی، ۱۷۱ گل به ثمر رساند و پیش از این که در ۱۵ ژوئن ۱۹۹۵ برابر رم از او تقدیر شود مانند دیگر اسطوره های مادرید در سانتیاگوبرنابئو هو شد. بوتراگنیو در ۳۲ سالگی هفت بازی جهت مادرید انجام داد و در نهایت این کلوب را به مقصد اتلتیکو سلایا ترک کرد. او در آن جا سه فصل بازی کرد و در ۳۵ سالگی کفش هایش را آویخت.

خوانیتو

سرگذشت شماره هفت‌های بزرگ رئال مادرید در ۳۳ سالگی

خوانیتو زمانی که در تعطیلات در فوئنخیرولا حضور داشت به دوستانش گفت : دوست دارم در مالاگا بازی کنم، این کلوب زادگاهم است ولی سال ها سپری شدند …

در آن وقت خوانیتو ۳۲ ساله بود. بازیکن اسپانیایی ۱۲۱ گل جهت رئال مادرید در ۴۰۱ بازی رسمی به ثمر رساند. دو جام قهرمانی در اروپا را به دست آورد و توانست پنج عنوان در لالیگا و دو کوپا دل ری کسب کند. در تابستان ۱۹۸۷ رامون مندوسا به او اجازه خروج داد و خوانیتو به منزل سابقش بازگشت. او نیز مانند دیگر بزرگان مادرید در بازی های آخرش در برنابئو هو شد. سپس زمانی که به مالاگا رفت و دوباره به این ورزشگاه برگشت، هواداران او را تحسین کردند. خوانیتو چند سال بعد در دوم آوریل ۱۹۹۲ بعد از تماشای دیدار رئال مادرید و تورینو در راه برگشت تصادف کرد و در ۳۷ سالگی درگذشت.

آمانسیو

بازیکنان بزرگ رئال مادرید که شماره “هفت” را بر تن می‌کردند هر یک در ۳۳ سالگی شرایط متفاوتی قرار داشتند. 

خطای شدید فرناندس در نهم ژوئن ۱۹۷۴ نقش مهمی در بازنشستگی آمانسیو داشت. او دو سال بعد از این اتفاق، کفش هایش را آویخت. آمانسیو با شماره “هفت” ۱۴ فصل جهت مادرید بازی کرد و با ستاره هایی همچون آلفردو دی استفانو، فرانس پوشکاش و خنتو هم بازی شد. او نخستین بازیکن موفق شماره “هفت” کلوب بود و توانست ۹ قهرمانی در لالیگا و یک عنوان در اروپا به دست آورد. آمانسیو جهت مادرید ۳۴۴ بازی انجام داد و در این مدت ۱۹۷ گل به ثمر رساند. او ۴۲ بار با پیراهن تیم ملی اسپانیا بازی کرد و در سال ۱۹۷۶ بازنشسته شد تا وارد کادر فنی مادرید شود. آمانسیو توانست تیم اول را هدایت کند ولی عالی ترین موفقیتش در تیم دوم مادرید یعنی کاستیا اتفاق افتاد و توانست در دسته دو در سال ۱۹۸۵ قهرمان شود.

واژه های کلیدی: اروپا | شماره | رئال مادرید | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

سرگذشت شماره هفت‌های بزرگ رئال مادرید در ۳۳ سالگی

سرگذشت شماره هفت‌های بزرگ رئال مادرید در ۳۳ سالگی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار