ژورنال اصلی Monografie Naukowe, Tom II

download pdf Informacja Wojska Polskiego : 1943-1957, دانلود Informacja Wojska Polskiego : 1943-1957,Zbigniew Palski, کتاب های Zbigniew Palski,Warszawa : Agencja Wydawnicza "CB, 2016., لیست کتاب های Warszawa : Agencja Wydawnicza "CB, 2016.,WorldCat, کتاب های WorldCat

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز بازار خودرو افزایش قیمت ماشین به بهانه زیاد کردن قیمت دلار

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت شرکت صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با تاکید بر اینکه قیمت خودروهایی که هم چنان وارد کشور می شود با قیمت دلار سابق هست، گفت:

افزایش قیمت ماشین به بهانه زیاد کردن قیمت دلار

افزایش قیمت ماشین به بهانه زیاد کردن قیمت دلار

عبارات مهم : بازار

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت شرکت صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با تاکید بر اینکه قیمت خودروهایی که هم چنان وارد کشور می شود با قیمت دلار سابق هست، گفت: گرانی خودروهای داخلی و خارجی به بهانه زیاد کردن قیمت دلار تخلف است و اگر خودروسازان قصد زیاد کردن قیمت دارند، باید از مبادی رسمی تصمیم گیری و اعلام شود.

محمد مجیری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: متاسفانه بعضی با ایجاد تنش در بازار از نوسانات قیمت دلار بهره می برند در حالی که این اتفاق درستی نیست.

وی تصریح کرد: مردم اگر به خود رحم نکنند نباید انتظاری از دیگر کشورها که کشور عزیزمان ایران را در تحریم قرار داده و مشکلاتی جهت ما ایجاد می کنند، داشته باشیم.

افزایش قیمت ماشین به بهانه زیاد کردن قیمت دلار

وی در خصوص اینکه نمایندگی بعضی از شرکت های خودروساز عنوان می کنند، در حال حاضر خودرویی در انبارهای خود ندارند، اظهار کرد: طبق قانون نظام صنفی و تعزیرات حکومتی، اگر کالایی موجود باشد و واحد عرضه نکند، مصداق تخلف است و می توان عنوان احتکار را جهت آن در نظر گرفت و به طور قطع شرکت تعزیرات حکومتی باید به این مساله ورود کنند.

مجیری با بیان اینکه شرکت های خودروساز باید با قیمت هایی که پیش از این با مشتریان خود قرارداد بسته اند، محصولات را عرضه کنند، اضافه کرد: اینکه افراد پیش از این خودرویی را عضویت و قرارداد کامل بسته اند، ولی اکنون وقت تحویل ماشین آنهاست، نمایندگی ها و یا شرکت های خودروساز به بهانه زیاد کردن قیمت مواد اولیه و دلار از آنها تقاضا وجه زیاد در قبال ماشین را دارند، اشتباه و تخلف است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت شرکت صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با تاکید بر اینکه قیمت خودروهایی که هم چنان وارد کشور می شود با قیمت دلار سابق هست، گفت:

وی در خصوص زیاد کردن قیمت خودروهای خارجی در بازار که عنوان می شود به علت زیاد کردن قیمت دلار هست، گفت: هنوز هیچ خودرویی با این ارز تازه ثبت سفارش نشده و یا اگر ثبت شده، هنوز بر اساس قیمت تازه دلار ترخیص نشده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت شرکت صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: شرایط اقتصادی کشور باید تا حدودی پیش رود تا فضا هموار شود و دولت بتواند به تعهدات خود با قیمت ارز جدید، عمل کند و ثبت سفارش های خود را انجام دهد تا بر مبنای آن قیمت گذاری تازه انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر کالا به وفور در انبارهای کشور موجود هست، اظهار کرد: در حال حاضر به طور مرتب جلسات مختلفی اطراف تنظیم بازار تشکیل می شود، ولی باید توجه داشت که جو روانی موجود بازار که عنوان می شود به علت خروج آمریکا از برجام، کالا وجود ندارد به صلاح اقتصاد کشور نیست و موجب سوءاستفاده بعضی از این شرایط می شود.

افزایش قیمت ماشین به بهانه زیاد کردن قیمت دلار

مجیری تصریح کرد: به دنبال نوسانات قیمت ارز و به خصوص دلار و عرضه محدود آن در بازار قیمت ماشین به خصوص بعد از خروج آمریکا از برجام به طور جهشی روزانه و ساعتی تعیین می شود و در عمل خرید و فروشی در بازار ماشین صورت نمی گیرد.

یکی از فروشندگان بازار ماشین در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص تاثیر زیاد کردن قیمت ارز و نوسانات دلار و هم چنین خروج آمریکا از برجام بر بازار خودرو، اظهار کرد: در حال حاضر قیمت خودروهای داخلی و خارجی عوض کردن می کند و متاسفانه هیچ مرجعی پاسخگوی زیاد کردن قیمت ها نیست.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت شرکت صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با تاکید بر اینکه قیمت خودروهایی که هم چنان وارد کشور می شود با قیمت دلار سابق هست، گفت:

امیرحسین بیات با تاکید بر اینکه متاسفانه قیمت ماشین از دست فروشندگان آن خارج شده است هست، افزود: گرانی ماشین از سوی نمایندگی های سایپا و کشور عزیزمان ایران ماشین به طور روزانه اعلام می شود و دست کم هر ماشین داخلی بین چهار تا پنج میلیون تومان زیاد کردن قیمت دارد. در این شرایط متاسفانه خرید و فروش خودروهای ایرانی و خارجی بسیار اندک شده است است و در حال حاضر اندک خرید و فروش ماشین مربوط به خودروهای کارکرده مدل پایین داخلی و خارجی است.

این فروشنده بازار ماشین تاکید کرد: به طور میانگین قیمت خودروهای داخلی و خارجی حدود 10 درصد گران شده است است.

افزایش قیمت ماشین به بهانه زیاد کردن قیمت دلار

وی در پاسخ به این پرسش که آیا زیاد کردن قیمت خودروهای داخلی به طور رسمی اعلام شده است است یا خیر؟ گفت: متاسفانه زیاد کردن قیمت ماشین بدون اعلام قبلی عوض کردن می کند.

بیات به قیمت بعضی خودروهای داخلی و خارجی پیش از خروج آمریکا از برجام اشاره کرد و گفت: پیش از این قیمت ماشین پارس تیوفایو ‬‎ 44 میلیون تومان، سمند 32 میلیون تومان، پژو 405 حدود 31 میلیون و 500 هزار تومان، دنا 45 میلیون تومان، پراید 111 حدود 22 میلیون و 500 هزار تومان، ال نود 40 میلیون تومان، ساندار 44 میلیون تومان، چانگان نیمه شاسی‬‎ 67 میلیون تومان، جک s5 104 میلیون تومان، سانتافه 210 میلیون تومان، لکسوز 340 میلیون تومان، تویوتا 150 میلیون تومان بود، ولی بعد از خروج آمریکا از برجام قیمت ماشین پارس تیوفایو‬‎ 47 میلیون تومان، سمند 36 میلیون تومان، پژو 405 حدود 34 میلیون و 500 هزار تومان، دنا 55 میلیون تومان، پراید 111 حدود 24 میلیون تومان، ال نود 48 میلیون تومان، چانگان نیمه شاسی‬‎ 75 میلیون تومان، جک s5 125 میلیون تومان، سانتافه 350 میلیون تومان، لکسوز 600 میلیون تومان، تویوتا 220 میلیون تومان و النترا 210 میلیون تومان شده است است.

وی تصریح کرد: متاسفانه در این شرایط بخش دولتی هیچ برنامه ای جهت کنترل بازار ندارد و شرکت های تولیدکننده حاضر به عرضه خودروهای تولیدی خود به بازار نیستند آیا که قیمت ها نامشخص و روزانه عوض کردن می کند و تولیدات خود را در انبارها نگهداری می کنند.

واژه های کلیدی: بازار | خارجی | ماشین | میلیون | آمریکا | خودروهای داخلی | قیمت خودروهای داخلی | بازار خودرو


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار