ژورنال اصلی Monografie Naukowe, Tom II

download pdf Informacja Wojska Polskiego : 1943-1957, دانلود Informacja Wojska Polskiego : 1943-1957,Zbigniew Palski, کتاب های Zbigniew Palski,Warszawa : Agencja Wydawnicza "CB, 2016., لیست کتاب های Warszawa : Agencja Wydawnicza "CB, 2016.,WorldCat, کتاب های WorldCat

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی ما ١۰سال پيش در مورد احمدي نژاد همين را گفتيم / مطهری

روز گذشته علی مطهری در نشست «سه قطره خون» که به مناسبت روز دانشجو به وسیله انجمن اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد صحبت کرد. نماینده مردم پایتخت کشور عزیز

ما ١۰سال پيش در مورد احمدي نژاد همين را گفتيم / مطهری

مطهری : ما ١۰سال پيش در مورد احمدي نژاد همين را گفتيم

عبارات مهم : پیامبر

روز گذشته علی مطهری در نشست «سه قطره خون» که به مناسبت روز دانشجو به وسیله انجمن اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد صحبت کرد. نماینده مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران همان طور که انتظار می رفت به موضوعاتی اشاره کرد که اکنون بحث داغ فضای سیاسی کشور و بخش های دیگر است که از جمله آنها عنوان محصوران بود.

ما ١۰سال پيش در مورد احمدي نژاد همين را گفتيم / مطهری

به گزارش ایلنا، نایب مدیر مجلس در این باره گفت: «شورای عالی امنیت ملی می تواند در شرایط اضطراری و اولیه دستوری را بدهند و شورای عالی امنیت ملی نمی تواند جهت افراد حکم و مجازات صادر کند. این برعهده قوه قضائیه است که این افراد را محکوم کند یا آزاد کند. اگر هم می خواهند مجازت شوند، باید در دادگاهی صالحه باشد.» مطهری ادامه داد: «هم اکنون شاهد نرمشی در میان مقامات کشور در عنوان حصر هستیم، تصمیم بر حل این عنوان هست. در ملاقات های ما نیز در این باره صحبت شده است و اراده بر حل عنوان است.»

وی توصیح داد: «آقای کروبی تاکنون سه دیدار داشته و کم کم فضا در حال باز شدن است تا حصر تمام شود. در چنین زمانی که این تصمیم گرفته شده است است باید همکاری داشته باشیم تا دوستان کارشان را انجام دهند چراکه اگر در رسانه شلوع شود ممکن است بعضی از تصمیمشان برگردند چون نمی خواهند این تصور ایجاد شود که آنها به خاطر فشار از نظر قبلی خود عقب نشینی کرده اند. به این مهم رسیدند که عنوان حصر باید به مرور تمام شود. با مقامات متفاوت نیز دیدارهایی داشته ام.»

روز گذشته علی مطهری در نشست «سه قطره خون» که به مناسبت روز دانشجو به وسیله انجمن اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد صحبت کرد. نماینده مردم پایتخت کشور عزیز

تعصب اصولگرایان

نایب مدیر مجلس راجع به احمدی نژاد و رفتارهای او و اطرافیانش در هفته های اخیر هم توضیح داد: «خوشوقتیم حرف هایی که ۱۰ سال قبل در مورد احمدی نژاد بیان می کردیم و سخنانی که در مجلس هشتم مطرح می کردم و پرسش از مدیر جمهور را مطرح کردم، به وسیله اصولگرایان بیان می شود. این حرف که از سوی اشخاص اصولگرا مطرح شد که احمدی نژاد یکی از پایه های فتنه هست، سخن مهمی هست. گفته بودم اگر آن افراد قرار است به خاطر فتنه محاکمه شوند احمدی نژاد هم باید محاکمه شود. اصولگرایان متاسفانه تعصب خاص ای به احمدی نژاد داشتند و چشم بر تخلفات او بسته بودند. ما به عنوان نماینده مجلس نباید ساکت باشیم. اینکه احمدی نژاد می گفت من این قانون را قبول ندارم و اگر قانونی را دوست داشته باشم و دلخواهم باشد، اجرا می کنم معلوم است که آن فرد باید بلافاصله عزل شود.»

دروغ جهت ساخت مسجد؟

نایب مدیر مجلس در بخش دیگری از سخنانش گفت: «اهمیت جنبش دانشجویی در این است که دانشگاه و دانشجو یکی از دیده بان های جامعه است که به موقع باید آژیر خطر را بکشد. بعضی می گفتند نیازی به جنبش دانشجویی نیست چون حکومت شاه از بین رفت ولی این حرف درست نیست و ما هر لحظه نیاز به جنبش دانشجویی داریم چون قدرت ها هر لحظه نیازمند نقد هستند و اگر تمرکز و نقدی بر قدرت نباشد، حکومت ها دچار فساد می شود.» وی افزود: «امام علی هر لحظه می گفت از من در آشکار و پنهان انتقاد کنید. این حرف از سوی کسی گفته می شود که ما معتقدیم او معصوم هست. ما دموکراسی را در حکومت امیرالمومنین مشاهده می کنیم.

ما ١۰سال پيش در مورد احمدي نژاد همين را گفتيم / مطهری

برخی فکر می کنند خاستگاه دموکراسی غرب است ولی دموکراسی را در حکومت امام علی مشاهده می کنیم چون دموکراسی در نحوه مواجهه حکومت ها با منتقدان و مخالفانش مشخص می شود.» مطهری اظهار داشت: «خوارج بزرگ ترین دشمن های امام علی بودند ولی اینها در مسجد امام علی حضور می یافتند و به آسانی مزاحمت ایجاد می کردند و در میان خطبه های ایشان از امام علی انتقاد می کردند. آنها آزاد بودند و امام نه آنها را زندانی کرد و نه حقوقشان را قطع کرد ولی هنگامی که آنها دست به سلاح بردند و امنیت را از بین بردند، حضرت آنها را از دم تیغ گذراند.» مطهری در عین حال تاکید کرد: «نقد هم آدابی دارد که باید رعایت شود. ما نباید نقد را با تخریب و لجن مال کردن اشتباه کنیم بلکه نقد حد واسطه ای میان تخریب و لگدمال کردن دیگران و تملق و چاپلوسی هست. جنبش دانشجویی هم جهت نقد کردن باید این شرایط را پیدا کند.»

وی در بخش دیگری گفت: «تفرقه و تشتت از عوامل عقب ماندگی امت هاست. اگر ظلم بر عدالت غلبه کند، آن جامعه باقی نمی ماند. اگر فساد در جامعه ای غلبه کند، آن جامعه حتما منقرض می شود. اگر ترک امر به معروف و نهی از منکر صورت بگیرد، حتما آن جامعه از بین می رود.» مطهری ادامه داد: «متاسفانه بعضی از شیعیان توجه کمتری نسبت به سیره پیامبر نسبت به اهل سنت دارند. گویی پیامبر اسلام جهت اهل سنت و ائمه اطهار جهت شیعیان است و این اصلا خوب نیست. ریشه و اساس همه ما پیامبر اسلام هست. باید از سیره و روش پیامبر درس گرفت. با اینکه به ایشان وحی می شد، پیامبر با اصحابش مشورت می کرد و یک نوع دموکراسی در واکنش‌ها ایشان وجود داشت.

روز گذشته علی مطهری در نشست «سه قطره خون» که به مناسبت روز دانشجو به وسیله انجمن اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد صحبت کرد. نماینده مردم پایتخت کشور عزیز

به اصحابش شخصیت می داد و به آنها یاد می داد که در امور اجرایی اهل مشورت باشید، نه استبداد. درخصوص انقلاب بعد از آثار امام باید به آثار شهید مطهری رجوع کرد. ایشان در کتاب سیره نبوی می گویند نباید جهت دستیابی به اهداف به روش های نادرست توسل جست. مگر می شود جهت ساخت مسجد به دروغ روی آورد؟ مگر می شود جهت تشویق به خواندن قرآن حدیث جعل کرد؟ نباید جهت تبلیغ دین از وسیله نامقدس و دروغین استفاده کرد. ممکن است در میان متجددین این حرف مرسوم باشد که نشانه وسیله را توجیه می کند ولی این دروغ و نادرست است.»

واژه های کلیدی: پیامبر | دموکراسی | احمدی نژاد | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار