ژورنال اصلی Monografie Naukowe, Tom II

download pdf Informacja Wojska Polskiego : 1943-1957, دانلود Informacja Wojska Polskiego : 1943-1957,Zbigniew Palski, کتاب های Zbigniew Palski,Warszawa : Agencja Wydawnicza "CB, 2016., لیست کتاب های Warszawa : Agencja Wydawnicza "CB, 2016.,WorldCat, کتاب های WorldCat

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی ضامن برجام است یا ترکمانچای دوم؟ , لوایح حاشیه‎ساز در مجلس

انتقاد امیری از برخوردهای احساسی در مجلس| لوایح مبارزه با پولشویی و تروریسم ربطی به برجام ندارد 

ضامن برجام است یا ترکمانچای دوم؟ , لوایح حاشیه‎ساز در مجلس

لوایح حاشیه‎ساز در مجلس؛ ضامن برجام است یا ترکمانچای دوم؟

عبارات مهم : ایران

انتقاد امیری از برخوردهای احساسی در مجلس| لوایح مبارزه با پولشویی و تروریسم ربطی به برجام ندارد

معاون پارلمانی مدیر جمهور گفت: با سه لایحه مبارزه با جرایم شرکت یافته فراملی (پالرمو)، مبارزه با تأمین مالی تروریسم و عضویت در لایحه الحاق کشور عزیزمان ایران به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم (CFT) نمی شود احساسی برخورد کرد، بلکه باید رویکردی منطقی، قانونی، حقوقی و مستدل داشت.

حسینعلی امیری راجع به عنوان این سه لایحه پر حرف و حدیث در مجلس و ارتباطشان با شرط اروپا جهت ماندن در برجام به خبرآنلاین گفت: این لوایح هیچ ارتباطی به برجام ندارند و براساس نیازهای داخلی کشور، با رویکرد تقویت نهادهای حاکمیتی داخلی تهیه و تنظیم شدند.

ضامن برجام است یا ترکمانچای دوم؟ , لوایح حاشیه‎ساز در مجلس

وی با بیان اینکه سابقه قانونگذاری راجع به لوایح مبارزه با پولشویی، مبارزه با تأمین مالی تروریسم و کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم به سال 94 برمی‏ گردد، افزود: در عمل و اجرا این قوانین نیاز به تکمیل و اصلاح داشتند، به همین جهت لوایح یادشده تقدیم مجلس شورای اسلامی شدند.

معاون پارلمانی مدیر جمهور در پاسخ به ادعای بعضی نماینده های مخالف تصویب CFT که می گویند «اگر این لایحه تصویب شود به معنای تحویل دادن حاج قاسم سلیمانی به غرب است»، اظهار کرد: این بحث ها نیست. به هر حال این لوایح در بخش های متفاوت نظام از جمله در شورای عالی امنیت ملی مورد ارزیابی و بررسی و پیگیری کارشناسی قرار گرفته اند.

انتقاد امیری از برخوردهای احساسی در مجلس| لوایح مبارزه با پولشویی و تروریسم ربطی به برجام ندارد 

وی افزود: یکی از مهمترین شاخصه های لایحه مبارزه با پولشویی این است که تشخیص مصادیق تروریسم به شورای عالی امنیت ملی کشور عزیزمان ایران واگذار شد و به قوه قضائیه کشور عزیزمان ایران نیز صلاحیت پیگیری می دهد. ضمن آنکه در این لوایح حق تحفظ وجود دارد. همچنین در اعلامیه تفسیری اش تصریح کردیم «هر مفادی از کنوانسیون مبارز با تأمین مالی تروریسم که مغایر قانون اساسی باشد جهت کشور عزیزمان ایران توانایی اجرا ندارد و به تصویب قوانین داخلی موکول شده است است». اینها بحث های کارشناسی مفصلی است که ما در مجلس هم توضیح دادیم.

امیری در توصیه به مخالفان سه لایحه مبارزه با جرایم شرکت یافته فراملی (پالرمو)، مبارزه با تأمین مالی تروریسم و عضویت در لایحه الحاق کشور عزیزمان ایران به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم (CFT) که تلاش می کنند با جملات احساسی افکارعمومی را مشوش کنند گفت: با این لوایح نمی شود احساسی برخورد کرد، باید رویکردی منطقی، قانونی، حقوقی و مستدل داشت. نباید فضای احساسی درست کنیم. بارها اعلام کردیم حاضریم دغدغه هایی که دوستان غالبا از سر دلسوزی مطرح می کنند، در فضای کارشناسی و تخصصی پاسخ و توضیح دهیم. پرسشها فنی را باید با اظهارنظر فنی پاسخ داد نه با طرح مباحث احساسی و جنبش افکار عمومی.

گفتنی است هفته گذشته جلسه مجلس جهت بررسی لایحه الحاق کشور عزیزمان ایران به کنوانسیون تأمین مالی تروریسم (CFT) با حواشی زیادی روبرو شد. بعضی نمایندگان این لایحه را به منزله ترکمانچای خوانده و خلاف شرعی دانستند.

ضامن برجام است یا ترکمانچای دوم؟ , لوایح حاشیه‎ساز در مجلس

خبرآنلاین

واژه های کلیدی: ایران | احساسی | تروریسم | جملات احساسی | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار