ژورنال اصلی Monografie Naukowe, Tom II

download pdf Informacja Wojska Polskiego : 1943-1957, دانلود Informacja Wojska Polskiego : 1943-1957,Zbigniew Palski, کتاب های Zbigniew Palski,Warszawa : Agencja Wydawnicza "CB, 2016., لیست کتاب های Warszawa : Agencja Wydawnicza "CB, 2016.,WorldCat, کتاب های WorldCat

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات روزی 500 میلیون! , هزینه سرسام‌آور کی‌روش روی دست تیم ملی

در میان تمام گمانه‌زنی‌هایی که اطراف اردوگاه محل اسکان کاروان تیم ملی در روسیه به گوش می‌رسید، مدیران فدراسیون فوتبال از اردوگاه کلوب مطرح شهر مسکو به‌عنوان گزی

روزی 500 میلیون! , هزینه سرسام‌آور کی‌روش روی دست تیم ملی

هزینه سرسام آور کی روش روی دست تیم ملی؛روزی 500 میلیون!

عبارات مهم : ایران

در میان تمام گمانه زنی هایی که اطراف اردوگاه محل اسکان کاروان تیم ملی در روسیه به گوش می رسید، مدیران فدراسیون فوتبال از اردوگاه کلوب مطرح شهر مسکو به عنوان گزینه نهایی جهت اسکان تیم ملی در مدت 20 روز اقامت در این کشور نام بردند؛ کمپی با هزینه سنگین2 میلیون یورویی که در نوع خود قابل توجه بود.

به گزارش ایلنا، کمپ کلوب لکوموتیو در مرکز شهر مسکو محلی است که کارلوس کی روش و روسای فدراسیون فوتبال در حاشیه سفر خود جهت قرعه کشی جام جهانی 2018 مراحل نهایی اجاره و امضای قرارداد آن را انجام دادند. کمپی که گفته شد پیش از این به وسیله فدراسیون فوتبال ایتالیا رزرو شده است بود تا در صورت افزایش این تیم میزبان آنها باشد ولی با از بین بردن آتزوری مشتری نداشت و کشور عزیزمان ایران از این وقت نهایت بهره را برد تا صاحب کمپی مدرن شود.

روزی 500 میلیون! , هزینه سرسام‌آور کی‌روش روی دست تیم ملی

اما رقمی که فدراسیون جهت اجاره اردوگاه کلوب لکوموتیو مطرح کرد فوق العاده عجیب بود، گرچه فدراسیون فوتبال مدعی شد هزینه این اردوگاه و اسکان کشور عزیزمان ایران در مسکو به وسیله فیفا پرداخت خواهد شد ولی قیمت 2میلیون یورویی اردوگاه لکوموتیو آن هم جهت اقامت 21 روزه رقم هنگفتی است چون گزینش اول کشور عزیزمان ایران و کی روش در فاصله 70 کیلومتری مسکو چیزی در حدود یک سوم این مبلغ هزینه داشت. اگر 2 میلیون یورو را بر 21 روز تقسیم کنیم، هزینه تیم ملی به ازای هر روز 100 هزار یورو و تقریبا 500 میلیون تومان خواهد بود.

این اردوگاه که در حاشیه ورزشگاه مهم کلوب لکوموتیو صدرنشین فعلی لیگ برتر روسیه قرار دارد، مجهز به هتل، سالن سرپوشیده با تمامی امکانات آب درمانی و بدنسازی، دو زمین تمرین یکی با سکوهای تماشاگر و دیگری بدون سکو در کنار زمین چمن مصنوعی است که قرار شده است به مدت 21 روز در اختیار تیم ملی کشور عزیزمان ایران قرار بگیرد.

در میان تمام گمانه‌زنی‌هایی که اطراف اردوگاه محل اسکان کاروان تیم ملی در روسیه به گوش می‌رسید، مدیران فدراسیون فوتبال از اردوگاه کلوب مطرح شهر مسکو به‌عنوان گزی

دیگر توصیه جالب از اجاره این اردوگاه به درخواست کشور عزیزمان ایران و کی روش از مسوولان روسی برمی گشت که در مدت اقامت کاروان تیم ملی در این 21 روز، اردوگاه به صورت کامل قرنطینه و در اختیار کشور عزیزمان ایران خواهد بود. هیچ فردی هم حق استفاده از آن را ندارد تا ملی پوشان تنها افراد حاضر و مجاز به حضور در این اردوگاه باشند.

واژه های کلیدی: ایران | میلیون | فوتبال | اردوگاه | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار