ژورنال اصلی Monografie Naukowe, Tom II

download pdf Informacja Wojska Polskiego : 1943-1957, دانلود Informacja Wojska Polskiego : 1943-1957,Zbigniew Palski, کتاب های Zbigniew Palski,Warszawa : Agencja Wydawnicza "CB, 2016., لیست کتاب های Warszawa : Agencja Wydawnicza "CB, 2016.,WorldCat, کتاب های WorldCat

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات اعتراض‌های برانکو شبیه به کی‌روش شد!

برانکو به زمین و وقت اعتراض می کند، اعتراض هایی شبیه به اعتراض های کی روش آیا که برنامه زمین چمنش را دقیقا می داند ولی برنامه های کلوب اصلا قابل آینده نگری نیست

اعتراض‌های برانکو شبیه به کی‌روش شد!

اعتراض های برانکو شبیه به کی روش شد!

عبارات مهم : اعتراض

برانکو به زمین و وقت اعتراض می کند، اعتراض هایی شبیه به اعتراض های کی روش آیا که برنامه زمین چمنش را دقیقا می داند ولی برنامه های کلوب اصلا قابل آینده نگری نیستتند.

به گزارش مهر، برانکو معترض هست، به خبرچینی از درون کلوب پرسپولیس معترض هست، به عدم پرداخت مطالبات و پاداش های بازیکنان در کلوب معترض هست، به عدم پرداخت مالیات خودش معترض هست، به هیات مدیره جهت داشتن حداکثر امکانات معترض هست، به هم زمانی برنامه های آماده سازی تیمش با تیم ملی کشور عزیزمان ایران معترض هست، او کاملا معترض هست. در واقع برانکو ایوانکوویچ را هر گز اینهمه معترض ندیده بودیم.

اعتراض‌های برانکو شبیه به کی‌روش شد!

او با وجود آنکه تیم خوبی دارد و بازیکنانش قرارداد ها را تا حد بالایی تمدید کرده اند ولی اعتراض دارد. او حتی معترض است که آیا در باشگاهی به بزرگی پرسپولیس کسی نمی داند که عالیشان و نورالهی قراردادشان تمام شده است یا نه؟ این مربی جنتلمن را هرگز اینهمه معترض ندیده بودیم. با این حال باید تاکید کرد که اعتراض های وی که پی در پی به سوی کلوب پرتاب می شوند تا حدودی درست هستند.

برنامه های برانکو را نگاه کنید، او دقیقا می داند چه زمانی تمریناتش را با تیم شروع می کند، او دقیقا می داند که سه بازیکن جهت دفاع مورد نیاز دارد، چهار بازیکن جهت هافبک و یک مهاجم. برانکو دقیقا می داند که هر روز آینده چه برنامه ای دارد ولی حتی دقیقا نمی داند که خواسته هایش را رو به کدام یک از اعضای هیات مدیره باید عنوان کند چون آنها هم در حال عوض کردن از سوی وزارت ورزش هستند. او حق دارد چون خودش برنامه دقیقی دارد ولی کلوب کسی را در حوزه نظام وظیفه ندارد که ببیند فلان بازیکن چه زمانی سربازی اش تمام می شود.

برانکو به زمین و وقت اعتراض می کند، اعتراض هایی شبیه به اعتراض های کی روش آیا که برنامه زمین چمنش را دقیقا می داند ولی برنامه های کلوب اصلا قابل آینده نگری نیست

او حق دارد چون جهت رسیدن به آرزوهایش بلند پرواز است ولی کلوب حتی مطالبات بازیکنان فعلی و حتی خود برانکو را هم هنوز پرداخت نکرده و برانکو باید هر روز آنها را آرام کند. این همه در حالی رخ می دهد که بعضی می گویند پرونده بزرگ ژوزه در راه هست. پرونده ای که روی کمر پرسپولیس سنگینی می کند.

در واقع جهت پرسپولیس آنچه به برانکو مربوط می شود آنجا در ورزشگاه خیریه عمل کاملا منظم و برنامه ریزی شده است است ولی آنچه در وزارت ورزش است و ساختمان شیخ بهایی برنامه ریزی نشده هست، منظم نیست. دقت کرده اید که چقدر اعتراض های برانکو شبیه به اعتراض های کی روش است؟ او از بی نظمی، عدم اجرای تعهدات، از بی برنامگی و … دلخور است و حق دارد چون خودش برنامه هایش را می داند ولی کلوب پرسپولیس نمی داند یک ماه دیگر دقیقا کجا ایستاده است؟

واژه های کلیدی: اعتراض | برانکو | اعتراض | بازیکن | برنامه | بازیکنان | پرسپولیس | برنامه ریزی | برانکو ایوانکوویچ


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار