ژورنال اصلی Monografie Naukowe, Tom II

download pdf Informacja Wojska Polskiego : 1943-1957, دانلود Informacja Wojska Polskiego : 1943-1957,Zbigniew Palski, کتاب های Zbigniew Palski,Warszawa : Agencja Wydawnicza "CB, 2016., لیست کتاب های Warszawa : Agencja Wydawnicza "CB, 2016.,WorldCat, کتاب های WorldCat

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی آزمون سقف قیمت دلا‌ر

بازیگران غیررسمی در معاملات پشت خطی، دلار را صعودی کردند تا تصویر العمل بازارساز را آزمون کنند. نتیجه تلاش معامله گران آتی در معاملات ساعات انتهایی روز یکشنبه

آزمون سقف قیمت دلا‌ر

آزمون سقف قیمت دلا ر

عبارات مهم : بازار

بازیگران غیررسمی در معاملات پشت خطی، دلار را صعودی کردند تا تصویر العمل بازارساز را آزمون کنند. نتیجه تلاش معامله گران آتی در معاملات ساعات انتهایی روز یکشنبه و ابتدای روز دوشنبه، افزایش دلار به بالای مرز ۴ هزار و ۶۰۰ تومان بود. علت این تحرکات غیربنیادی از سوی معامله گران کشف سقف مجاز قیمت دلار بود. در این شرایط، بازارساز با عرضه ارز، قیمت را به کانال ۴ هزار و ۵۰۰ بازگرداند. خبر بازارساز روشن بود؛ زیاد کردن غیر بنیادی ارز مورد حمایت سیاست گذار نیست و تصویر العمل صریح او را به دنبال دارد.

روز گذشته، دلار از مرز ۴ هزار و ۶۰۰ تومان عبور کرد ولی نتوانست بالای آن باقی بماند. در سومین روز هفته، شاخص بازار ارز ۴۵تومان زیاد کردن را تجربه کرد و به قیمت ۴ هزار و ۵۹۲ تومان رسید. رشد بهای دلار در شرایطی به ثبت رسید که این ارز در ابتدای روز در کانال ۴ هزار و ۶۰۰ تومان شروع به کار کرد. به گفته فعالان، تحرکات معامله گران آتی و امروزی موجب شد که در ساعات انتهایی روز یکشنبه قیمت این ارز به بالای ۴ هزار و ۵۹۰ تومان برود. این عنوان قیمت دلار در ابتدای روز دوشنبه را تحت تاثیر قرار داد.

آزمون سقف قیمت دلا‌ر

با این حال، این رشد که بدون معامله خاصی صورت گرفته بود در ادامه سومین روز هفته شدت نگرفت و این ارز زیر مرز ۴هزار و ۶۰۰ تومان به کار خود آخر داد. بعضی معامله گران از تحرک انتهای روز یکشنبه دو نشانه را دنبال کردند: اول، آزمون سقف مجاز جهت قیمت دلار؛ دوم، برنده شدن در تسویه های ارزی به تعویق افتاده.

به گفته فعالان، معامله گران بزرگ بازار تصمیم داشتند با عبور قیمت دلار از سطح ۴ هزار و ۶۰۰ تومان تصویر العمل بازارساز را بسنجند و براساس آن آینده موقعیت معاملاتی خود را تعیین کنند؛ به عبارت دیگر، روز یکشنبه معامله گران تلاش داشتند، سقف مجاز قیمت دلار را آزمون و مشاهده کنند بازارساز در تصویر العمل به این سقف سطح عرضه خود را چه تغییری خواهد داد. عرضه صرافی های بانکی و ریزش دلار به زیر مرز ۴ هزار و ۶۰۰ تومان نشانه ای بود که بازارساز در برابر عبور دلار از مرز ۴ هزار و ۶۰۰ تومان مقاومت می کند.

بازیگران غیررسمی در معاملات پشت خطی، دلار را صعودی کردند تا تصویر العمل بازارساز را آزمون کنند. نتیجه تلاش معامله گران آتی در معاملات ساعات انتهایی روز یکشنبه

حال باید دید در روزهای آینده میزان ورود خریدار به بازار عوض کردن می کند تا قیمت را از این سطح عبور دهد یا قیمت دلار در ادامه سال در یک مسیر کاهشی فرسایشی قرار خواهد گرفت. به گفته فعالان، در صورت عبور دلار از سطح ۴ هزار و ۶۰۰ تومان، معامله گران تلاش می کنند که قیمت را تا سطح ۴ هزار و ۷۰۰ تومان اوج ببرند. از نظر آنها، شکست هر سطح مقاومتی می تواند با حضور زیاد متقاضیان دلار همراه شود. البته زیاد کردن قیمت دلار در روز دوشنبه منجر به حضور تقاضای تازه زیادی در بازار نشد و اکثر صرافی ها خلوت بودند و روز عادی را سپری می کردند. هیچ صف خریدی نیز در برابر صرافی ها شکل نگرفته بود و در میدان رو به روی پاساژ افشار نیز معامله گران در خرید و فروش احتیاط می کردند.

در چنین شرایطی، تعدادی از معامله گران بزرگ با اوج آوردن قیمت، بازیگران خالی فروش را دچار ضرر هنگفتی کردند. به گفته چند تن از بازیگران باتجربه بازار، تسویه معاملات روز یکشنبه به علت شرایط هوا برفی و عدم حضور تعداد زیادی از معامله گران به روز دوشنبه موکول شد. در این شرایط، تعدادی از خریداران از موقعیت استفاده کردند و با اوج بردن قیمت در ساعات انتهایی یکشنبه و نگه داشتن دلار در محدوده ۴ هزار و ۵۹۰ تومان در روز دوشنبه تعداد زیادی از خالی فروشان ارزی را دچار ضررهای هنگفتی می کردند.

در این میان، عده ای باور دارند، معامله گران با جوسازی اطراف اخباری مانند مذاکرات آمریکا با اروپا بر سر برجام، زمینه رشد قیمت را فراهم کردند. در روزی که دلار بالای ۴۰ تومان رشد کرد، سکه تمام بهار آزادی با تنها ۲ هزار تومان رشد به قیمت یک میلیون و ۴۸۲ هزار تومان رسید. در حراج بانک کارگشایی نیز تقاضا جهت خرید سکه کم کردن یافته بود و حتی تعدادی از معامله گران که برنده حراج شدند، جهت پرداخت وجه ریالی خرید سکه غیبت کردند. مسوولان حراج اعلام کردند، این عده دیگر نمی توانند از بانک کارگشایی خرید کنند. به نظر می رسید علت فرار این دسته از خرید سکه هایی که در حراج برنده شده است بودند، کم کردن اونس بود.

آزمون سقف قیمت دلا‌ر

دنیای اقتصاد

بازیگران غیررسمی در معاملات پشت خطی، دلار را صعودی کردند تا تصویر العمل بازارساز را آزمون کنند. نتیجه تلاش معامله گران آتی در معاملات ساعات انتهایی روز یکشنبه

واژه های کلیدی: بازار | تصویر | دوشنبه | روز دوشنبه | اخبار اقتصادی و بازرگانی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار